loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 6770 پنجشنبه 07 بهمن 1389 نظرات (0)

تغییر یا حذف پسورد ویندوز ایکس با XP Password Manager

با استفاده از نرم افزار XP Password Manager قادرید تا پسورد یوزری که در آن قرار دارید را حذف و یا تغییر دهید . آن هم بدون اطلاع از پسورد قبلی

فکر کنم نیازی به توضیحات بیشتر نباشد ، ولی مطمئنم خیلی ها دنبال چنین نرم افزاری بودند

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 5967 پنجشنبه 07 بهمن 1389 نظرات (0)
Remove Restriction Tools

معرفی برنامه هایی که توسط انها میتوانید قسمتهای حذف شده یا غیر فعال شده را به حالت اولیه برگردانید .
مثل : folder option و رجیستری و Task Manager و Hidden F iles و پنجره Run و Windows Firewall و show desktop و show taskbar و حذف اتوران و Group policy و ....
برنامه isReset 
حتما با ویروسهایی که فایلهای شما را به صورت سیستمی و پنهان در می آورند برخورد کرده اید. این ویروسها را با آنتی ویروس می توان از بین برد ولی برگرداندن فایلها به حالت عادی کار ساده ای نیست. با استفاده از این برنامه می توانید این فایلها را به حالت عادی برگردانید. برای این کار باید فایل یا فولدرهایی که به صورت سیستمی در آورده اند را به روی پنجره این برنامه کشیده و بر روی دکمه Reset کلیک کنید.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 8464 پنجشنبه 07 بهمن 1389 نظرات (0)

جدیدترین نرم افزار روز دنیا

با سلام دوستان شما با این برنامه می توانید به هر تعدادی که می خواید آیدی بسازید بدونه مراجعه به سایت یاهو و .... شما در کمتر از 10 ثانیه دارای یک آیدی می شوید

به درخواست دوستان عزیز آموزش تصویری گذاشتم در ادامه مطالب دنبال کنید

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 7497 چهارشنبه 06 بهمن 1389 نظرات (0)
توسط این برنامه ویروس ها مخفی شده و پوشه های که توسط ویروس فولدر هایدن مخفی شده
 

بازگردانی کنید این برنامه نیازی به نصب نداره

پیشنهاد من اینکه دانلود کنید احتیاجی به نصب نداره

برگرداندن پوشها و فایلهای مخفی شده توسط ویروسها

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 5351 یکشنبه 03 بهمن 1389 نظرات (1)
  

نرم افزار Autopic  : با استفاده از این برنامه شما می توانید کارهای خود را به سهولت انجام دهید ، و با استفاده از این برنامه می توانید به محض نیاز آن با استفاده از یک کلید تصویر صفحه فعال خود را داشته باشید

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 5985 یکشنبه 03 بهمن 1389 نظرات (0)

دانلود رایگان - USB Disk Security - محافظ امنیتی حافظه های یو اس بی

اگر از افرادی هستید که همیشه نگران اتصال حافظه های خارجی از طریق USB به رایانه خود هستید تا ویروس های احتمالی بر روی آن ها به راحتی نفوذ کنند، سایت نرم افزار ی دانلود رایگان نرم افزاری را تهیه دیده است که بسیار مناسب برای شما و رایانه های عمومی که به راحتی از طریق یو اس بی در دسترس هستند محافظت کند.

USB Disk Security یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 4345 شنبه 02 بهمن 1389 نظرات (1)

دريافت تمامی تصاوير يک گالری توسط نرم افزار PicDownloader 4.2

بسياری از افراد علاقه به جمع آوری تصاوير زيبا از گالری های مختلف در سايتهای گوناگون اینترنتی را دارند . ولی اين کار تا حد زيادی برايشان وقت گير خواهد بود به گونه ای که برای بازکردن و ذخيره ی تمامی تصاوير با مرورگر به کارهای ديگر نخواهند رسيد . بهتر است که انجام اين کار وقتگير را به يک نرم افزار توانا بسپاريم

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 327595 جمعه 01 بهمن 1389 نظرات (0)

پاك كردن فايلهايي كه پاك نمي شوند

این نرم افزار کم حجم کاره بسیار مهمی انجام میده همه شما تا حالا با فایلهایی که موقع پاک کردن با error مواجه میشند روبرو شدید خوب سادست با نصب این برنامه به سادگی و با چند کلیک میتونید فایلتونو پاک کنید و از دست error مربوطه خلاص شید

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 5707 جمعه 01 بهمن 1389 نظرات (0)

ارسال ایمیل با آدرس دیگری!

با این برنامه‌ی بسیار کم حجم شما قادر خواهید بود که با نام و آدرس هر شخصی که دوست دارید به شخص دیگر ایمیل ارسال کنید؛
برای ارسال ایمیل نیازی نیست در یاهو,گوگل ,MSN و یا هیچ سایت دیگری یوزرنیم و پسورد وارد کنید و لاگین کنید! بلکه کافی است به اینترنت متصل شوید و این برنامه‌ی چند کیلوبایتی را اجرا کنید و پس از پر کردن آن ایمیل جعلی را ارسال کنید!
نیازی نیست آدرس ایمیلی را که به عنوان فرستنده می‌نویسید واقعی باشد  و وجود داشته باشد, بلکه کافی است به فرم صحیح( cfgvcv@dftyfrv.com  ) نوشته شود.

اطلاعات تکمیلی+آموزش مختصر  و دانلود در ادامه...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 8420 جمعه 01 بهمن 1389 نظرات (3)

:نسخه جدید نرم افزار بلوتوث کامپیوتر!با استفاده از این نرم افزار می توانید با کامپیوتر یا موبایلی که دارای امکان بلوتوث باشد ارتباط برقرار کنید. در این ارتباط می توانید فایل دریافت و ارسال کنید و حتی ارتباط اینترنتی برقرار کنید. مخصوصا که با فعال شدن اینترنت همراه اول هم کاربران این سرویس و هم کاربران ایرانسل و همراه اول می توانند با کمک این نرم افزار به راحتی کامپیوتر را از طریق سرویس GPRS‌ موبایل به اینترنت متصل کنید.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 5742 پنجشنبه 30 دی 1389 نظرات (2)

نرم افزار هوشمند تبلیغاتی در روم یاهو

اگر شما یك دنبال یك روش عالی و زود جوابده برای تبلیغات هستید كه بتونید در حداقل زمان  با كمترین هزینه و ساده ترین روش پرترافیكترین تبلیغات را برای خود انجام دهید به شما برنامه های تبلیغاتی در رومها را پیشنهاد  میكنم

سلام دوست عزیز 

در مورد این نرم افزار باید بگم شما به راحتی میتونید ای دی ها رو 

سرچ کنید و به راحتی پیام آگهی یا آدرس لینک 

مورد نظرتون رو بفرستید فقط کافیه 1 دقیقه وقت بدید تا 

ای دی های آنلاین رو براتون پیدا کنه .  

و با انتخاب Send to All به فاصله بسیار کوتاهی پیغام 

تبلیغاتی خود رابه همه ای دی ها بفرستید . 

و از مهمترین ویژگیها میتونید با 50 آی دی آنلاین بشین 

تا دوستان خود رو بهتر بشناسن . 

این نرم افزار در تعداد محدود عرضه میشود فرصت رو از دست ندید  

این اسپمر تبلیغاتی مطابق با اخرین اپدیتهای یاهو در رومهای یاهو مسنجرقادر است بدون هیچ محدودیت  زمانی و تعداد ارسال, لینک سایت و وفروشگاه شما را حداقل در ۵۰روم یاهو مسنجر بصورت خودکار تبلیغ کند

این نرم افزار برای مدیران سایت ها ، وبلاگ ها ، صاحبان فروشگاه های اینترنتی ، بازار یابان و .. در راستای بالابردن کارایی و تبلیغات گسترده در بین روم های ایرانی و خارجی یاهو مسنجر قابل استفاده خواهد بود .

برای دانلود نسخه آزمایشی و اطلاعات بیشتر به ادامه مطالب مراجعه فرمایید

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 3892 پنجشنبه 30 دی 1389 نظرات (0)
قدرتمندترین نرم افزار بازیابی اطلاعات GetData Recover My Files Pro v4.6.0.797

سال های زیادی نیست که بحث بازگردانی اطلاعات از روی هارد دیسک ها مطرح شده و نرم افزارهای متعددی هم ارائه شده اند تا کابران را قادر سازند تا اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. نرم افزارهایی که قادرند تا با جست و جو در هارد دیسک و با استفاده از متدهای خاصی که در زمان ساخت در آن ها تعریف شده فایل های پاک شده را پیدا کرده و کار بازیابی را انجام دهند ؛ پیشرفت این نرم افزارها آنقدر سریع بوده که امروزه تقریبا هیچ نوع حافظه ای نیست که نتوان کار بازیابی را برروی آن ها انجام داد. بی شک در میان نرم افزارهای متعددی که تا کنون ارائه شده اند و تعداد آن ها هم بسیار زیاد است نرم افزاری به نام Recover My Files که یکی از محصولات قدرتمند شرکت GetData به شمار می رود توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه مطرح سازد. این نرم افزار آنقدر قدرت دارد که با پشتیبانی از انواع حافظه ها و همچنین تقریبا تمامی فرمت های موجود در دنیا کار بازیابی اطلاعات را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 7047 دوشنبه 27 دی 1389 نظرات (0)

 نرم افزار آپدیت خودکار Nod32 توسط TNOD User & Password Finder 1.4.0 

 نسخه جدید از نرم افزار جستجوگر سریال و کرک آنتی ویروس نود ۳۲ دیگر نیازی نیست اینترنت رو برای پیدا کردن یوزر و پسورد جدید نود ۳۲ بگردید.با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به طور خودکار با هر بار روشن کردن کامپیوتر   و یا با تنظیمات خود,به یوزر پسورد نود ۳۲ دست یابید.
این نرم افزار  توانایی, ذخیره کلید های پیدا شده در فرمت متن (text) را دارد و بسیاری ویژگی های مفید دیگر.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 3638 دوشنبه 20 دی 1389 نظرات (0)

جدید ترین نرم افزار های روز دنیا دیکشنری بابلیون ديکشنري(ابراهيم كلاته رحماني)   Babylon 6

ويژگيهاي بابيلون 6 عبارتند از:

* فعال شدن با تنها يک کليک
* ترجمه متن: بابيلون 6 مي تواند يک متن را در 17 زبان ترجمه نمايد، بدين صورت که شما با کليک کردن بر روي يک لغت از يک متن تمام متن را مي توانيد بدون کپي کردن ترجمه نماييد، البته بايد به اينترنت متصل باشيد. ابزار ترجمه متن آن بسيار پيشرفته است و اشکالي در آن ديده مي شود.
* نمايش نتايج بهترين کتب دنيا: شما مي توانيد معاني لغت خود را در ديکشنري هاي معتبر جهان از جمله Britannica, Oxford, Merriam Webster, Pons, Larousse, Langenscheidt, Taishukan, Michaelis, Van-Dale مشاهده نمايدد. (براي مشاهده ليست کامل آنها اينجا را کليک کنيد)
* محتويات ويکي پديا: بابيلون به شما پيشنهاد مي کند که مقاله اي در مورد لغتتان را در کاملترين دايره المعارف جهان به صورت آنلاين مستقيماً از طريق بابيلون مشاهده نمايدد. (در 9 زبان و بيش از دو ميليون مقاله)
* ترجمه در 50 زبان دنيا
* تبديل واحدها
* ابزارهاي نوشتاري براي زبان انگليسي
* چک کردن پيشرفته املاي کلمه و نشان دادن کلماتي که املاي شبيه به آن کلمه دارند براي افرادي که طرز نوشتن يک لغت را نمي دانند.
* اضافه شدن سه ميليون اصطلاح جديد به ديکشنري که شامل لغت شناسي و معاني و اسلنگ ها و ... مي شود.
* بدونه نیاز به سریال است !

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 2118 دوشنبه 20 دی 1389 نظرات (0)

UltraISO Premium Edition Multilingual
آیا شما از انبار کردن DVD/CD های خود خسته شده اید؟
آیا یک DVD بازی از دوستان خود قرض گرفته اید و میخواهید همیشه آن را داشته باشید و برای رایت کردن از آن DVD Writer ندارید؟
در این گونه مواقع و سایر موارد مشابه فقط کافی است از آن یک Image تهیه کنید و دفعات بعدی آن Image را درون یک درایو مجازی بارگذاری کرده و از آن استفاده کنید.
UltraISO
نرم افزاری است برای ساختن image از روی CD/DVD، رایت image بر روی CD/DVD، ویرایش File های ISO، تبدیل دیگر Fotmat های Image به ISO و ساخت CD/DVD های Bootable
به وسیله UltraIso می توانید File های Image خود را به راحتی ویرایش کرده File یا Folderی را به آن اضافه کنید، حذف کنید و یا استخراج کنید.

جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 3151 سه شنبه 14 دی 1389 نظرات (1)

تصوير برداري از صفحه نمايش با Instant Demo Professional (ابراهيم كلاته رحماني)

Instant Demo Professional يك نرم افزار تحت سيستم عامل ويندوز است كه كار تصوير برداري از صفحه نمايش را بر عهده دارد. اين نرم افزار قدرتمند و در عين حال كم حجم به سادگي كار تصوير برداري را امكان پذير مي سازد ؛ اين نرم افزار Option هاي مختلفي در خود جاي داده كه كاربر بسته به نياز خود مي تواند از آن ها استفاده كند. ذخيره سازي با فرمت هاي دلخواه و رايج نظير فرمت هايي كه براي فلش فايل ها استفاده مي شود يكي از خصوصيات مهم و كليدي اين ابزار محسوب مي شود. تغيير اندازه تصاوير ضبط شده به هنگام شروع ضبط از خصوصياتي است كه كاربر با استفاده از آن مي تواند تعيين كند كه تصاوير به صورت Full Screen باشد يا اين كه به اندازه پنجره اي كه باز است و اين عامل در هر چه زيباتر شدن كار نقش مهمي را ايفا مي كند.

نكته جالب در مورد Instant Demo Professional حجم مناسب فايل هايي است كه به عنوان خروجي در نظر گرفته مي شوند ؛ در نرم افزار هاي مشابه وقتي فيلمي آماده مي شود از حجم بالايي هم برخوردار است ،‌البته اين امر بستگي به زمان و كيفيت هم دارد ولي در اين نرم افزار يك دقيقه فيلم برداري با كيفيت مناسب تنها 1 مگابايت از حافظه را اشغال مي كند و به همين دليل بارگزاري آن بسيار سريعتر صورت مي پذيرد. البته محدوديت حجمي هم تقريبا نامحدود است ، محدوديت حجمي نرم افزار حدودا 18000 گيگابايت است كه بيشتر به نامحدود شبيه است تا محدود.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
با سلام خیلی خوش آمدید خوشحالم از اینکه وبلاگ من را انتخاب کردید با کمال تشکر از همه دوستان عزیز دیگر وبلاگ www.iran.r98.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 235
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 1,639
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 3,317
  • بازدید ماه : 10,412
  • بازدید سال : 89,147
  • بازدید کلی : 5,525,997
  • کدهای اختصاصی