loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 8492 جمعه 01 بهمن 1389 نظرات (3)

:نسخه جدید نرم افزار بلوتوث کامپیوتر!با استفاده از این نرم افزار می توانید با کامپیوتر یا موبایلی که دارای امکان بلوتوث باشد ارتباط برقرار کنید. در این ارتباط می توانید فایل دریافت و ارسال کنید و حتی ارتباط اینترنتی برقرار کنید. مخصوصا که با فعال شدن اینترنت همراه اول هم کاربران این سرویس و هم کاربران ایرانسل و همراه اول می توانند با کمک این نرم افزار به راحتی کامپیوتر را از طریق سرویس GPRS‌ موبایل به اینترنت متصل کنید.

 
ویژگیهای بارز نرم افزار
- نصب بلوتوث شما در ویندوز ویستا (Vista) و XP
- محتوی درایور و نرم افزار مدیریت در یک برنامه
- امکان دریافت و ارسال فایل از طریق Explorer‌ ویندوز و بدون نیاز به محیط نرم افزار
- امکان برقراری ارتباط با موبایل از طریق
- پشتیبانگیری از اطلاعات موبایل
- جستجوی اس ام اس و عکسها و ...
- و.....

 

 

بهترین نرم افزار افزایش بازدید سایت

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1348/10/11 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

داداش من دوباره زبانمو فارسی کردم . اما بازم با اخطار مواجه شدم . وقتی هم که از گزینه ی run as باز میکنم ، این ارور زیرو میده و وقتی ارورو ok میکنم اصلا نصب نمیشه همونجوری میمونه
عکس مشکل و ارور :
http://www.img4up.com/up2/64616716271095929264.png

اما شاید هم من زبان فارسیمو درست فعال نکردم لطفا شما طریقه ی فعال کردن زبان فارسی رو یک باردیگه تو ضیح بده راستی ویندوزم هم xp هستش
پاسخ : با سلام این نرم افزار بارها توسط دوستان نصب و اجرا شده تنها مشکلی داره این هست زبان فارسی اینها ار میگم چک کن


1- زبان فارسی درست باشه
2-درایور مادربرد نصب باشه
3-نرم افزار حجم واقعی داره درست دانلود دشه

این نظر توسط reza در تاریخ 1348/10/11 و 9:25 دقیقه ارسال شده است

چرا جوابمو نمیدی ؟؟ میگم نصب نمیشه شکلک
پاسخ : با سلام ببخشید

دوست عزیز مشکل از زبان فارسی ویندوز شما هست و باید xp

باشه //// اگه زبان ویندوز دوباره فارسی کنید اتوماتیک نرم افزار نصب و فعال میشه

این نظر توسط reza در تاریخ 1348/10/11 و 5:52 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
من این نرم افزارو دانلود کردم ویندوز xp هم دارم اما موقع نصب اول یک ارور میده و بعد این عکس زیر میادو میمونه . خواهش میکنم جواب بده و مشکلمو حل کن من شدیدا به این نرم افزارنیاز دارم

لینک عکس مشکل :
http://www.img4up.com/up2/51095783450298946301.png
پاسخ : با سلام دوست عزیز مشکل از زبان فارسی ویندوز شما هست و باید xp

باشه //// اگه زبان ویندوز دوباره فارسی کنید اتوماتیک نرم افزار نصب و فعال میشه


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام خیلی خوش آمدید خوشحالم از اینکه وبلاگ من را انتخاب کردید با کمال تشکر از همه دوستان عزیز دیگر وبلاگ www.iran.r98.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 235
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 155
  • آی پی امروز : 121
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 281
  • باردید دیروز : 2,017
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 4,144
  • بازدید ماه : 4,144
  • بازدید سال : 137,624
  • بازدید کلی : 5,574,474
  • کدهای اختصاصی